perjantai 1. joulukuuta 2017

Syyskynnet joulukuussa.

Joulukuun ensimmäinen päivä on ihan hyvä hetki julkaista syyskynnet jotka on jo pari viikkoa sitten lakannut. Ajattelin ettei näiden kanssa ole mikään kiire kun ei tuota lunta ole näkynyt mutta tietenkin tänä aamuna kun heräsin maa oli valkoinen ja lisää satoi. Positiivinen ylläri kylläkin, ehkä mulla on pitkästä aikaa valkoinen syntymäpäivä ja kenties joulukin.




Nämä ovat tämän syksyn ainoat kunnon kynsikoristelut mitkä olen tehnyt sillä pääasiassa olen kiireistä johtuen kulkenut vain yksivärisillä lakkauksilla. Kun en halloweenina ehtinytkään osallistumaan Kynsiblogit goes Halloween teemaan koska olin ajatellut koristella kynteni vapaalla kädellä maalaten, tajusin jälkikäteen että munhan on taas otettava käyttöön mun rakastettu  silikonimatto. Niinpä tein nämä leimadecalit matolle ja siirsin ne vasta sitten kynnelle. Ratkaisi ongelman sen suhteen ettei tarvinnut itkevää vauvaa hoitaa kosteilla kynsillä vaan pystyi rauhassa pitämään tauon ilman pelkoa että pilaa kynnet tökätessä ne johonkin.


Olen muuten jo jonkun aikaa miettinyt kumman väristä taustaa mun kannattaisi käyttää vai riippuuko se ihan lakkauksesta. Mitä mieltä olette? Valkoinen joka näyttää yleensä harmaalta vai musta?


Kuten mainitsin tein leimadecalit, käytin UberChicin laattaa Fairytalae 01.
Lakkasin pohjalle yhdenkerroksen Color Clubin French Tip lakkaa (paras valkoinen) ja sen päälle  kerroksen Essencen 2015 joulukalenterista tullutta Message From The North Pole lakkaa.
Sotkin laatalle neljää Konadin leimauslakkaa ja sain aikaan tosi kivat moniväriset leimat.

Mitäs tykkäätte?
Nyt voi varmaan hyvillä mielin siirtyä lakkaamaan joulukynsiä.


Ps. Järjestetään Kynsiblogit -bloggaajien kanssa teemakuukausi nyt joulukuussa. Käykää lukemassa lisää tästä postauksesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.