lauantai 28. toukokuuta 2016

#kynsimiitti16

Eräänä erittäin kauniina huhtikuisena lauantaina, tarkalleen 16.04.2016 matkasin 6 litran kanssa limpparia Vivekan luokse missä järjestettiin kynsimiitti.
Kirjoitan tätä postausta vasta nyt koska olen tuosta kyseisestä päivästä lähtien ollut sairaslomalla. Joku sitkeä viruksen aiheuttama flunssa tai muu minuun iski ja olen sen jälkeen ollut terveenä vain muutaman päivän. Enkä oikeasti edes tainnut olla terve kun jouduin lääkäriin taas uusiutuneen taudin takia. Onneksi nyt näyttää vähitellen siltä että valoa on tunnelin päässä ja alan viimein olemaan kunnossa! Sanonpa vaan että on ollut ranka kevät.

Pidemmittä puheitta siitä kuinka olen ollut sairaana ja balabalabala voimmekin siirtyä miittiin sillä haluan kertoa siitä!
Miitti järjestettiin Vivekan luona nyt käsittääkseni kolmennen kerran mutta minulle tämä oli ensimmäinen. Olin asiasta jo monta viikkoa etukäteen aivan innoissani sillä mikäs sen parempaa kun päästä tutustumaan uusiin ihmisiin jotka ovat yhtä kynsihöperöitä kuin minä.


kuva Laura

Minä olin fiksuna tyttönä merkannut miitin alkamisajan kalenteriini väärin ja saavuin paikalle tasan tunnin myöhässä, hyvä minä. Missasin esittelykierroksen ja pääsin sisään tullessani suoraan ruokapöytään kun herkuttelu oli jo aloitettu. Ruokapuoli hoitui nyyttärimenetelmällä tästä syystä ne 6 litraa limpparia. Ja voi mitä herkkuja meillä olikaan. Minä jopa unohdin että oli tarkoitus olla karkkilakossa, oho hups!





Ruokailun jälkeen meillä oli vuorossa Goodie bagien metsästystä. Saatiin hauskat vinkit siitä missä oma kassi sijaitsee ja ryhdyttiin etsimään. Vinkkini "Ompas sulla märät ja kuraset vaatteet" oli mulle todella helppo ja kävelin aika suoraan eteiseen ja kuivauskaapille kun siellä semmmoinen kerran oli. Tämä oli sinällään hassu vihje että jos mulla ei olisi lasta en olisi ehkä ensimmäisenä osannut ajatella kuivauskaapia vaan esimerkiksi kylppäriä tai saunaa. Kun kaikki olivat löytäneet omansa innostuimme hetkeksi tutkimaan niiden sisältöä. Goodie Bagin sisällöstä on ihan oma postaus täällä.



kuva Janina

Goodie bagien tutkimistuokion jälkeen oli vuorossa yhteisen kynsikuvan ja selfien ottaminen. Teema tämän vuoden miittikynsille oli värikäs siis ainakin kolmea väriä. Tämä meinasi tuottaa minulle harmaita hiuksia pari päivää aikaisemmin mutta onnistuin lopulta. Kaikki olivat lakanneet aivan käsittämättömän hienoja kynsiä! Tunnistatko minun käteni?

Meillä oli myös kynsilakkakirppis josta ostin 3 lakkaa ja myin itse muutamia leimauslaattoja ja water decaleja.



Viimeisenä ohjelmanumerona oli kynsilakka-alias, yksi parhaimmista peleistä jota olen ikinä pelannut :D Kulhossa mitä kummallisempien kynsilakkojen nimiä ja aina oikein arvannut sai selittää seuraavan. Olin tässä ainakin omasta mielestäni aika hyvä vaikka pääasia oli että kaikilla oli hauskaa! Kyllä nauratti ihan kunnolla.


Kuvan teki Veera

Miittiä sponsoroi iso joukko firmoja minkä ansiosta saimme oikein mielenkiintoiset ja täydet goodie bagit. Kiitos kaikille sponsoreille :)
CesarsShop sponsoroi bloggaajille 4 arvontapalkintoa ja satuin voittamaan niistä yhden. Pystyttekö arvaamaan kuinka innoissani olin Picture Polishin kynsilakasta? Aivan oikein, erittäin!



Voikun oli ihana miitti ja tulee oikein hyvä fiilis kun sitä nyt näin jälkikäteen muistelee :)
Miitissä mukana itseni lisäksi RiikkaKaisa, PaulaJanina, Marie, Katri, Meiju, Noora sekä Maria ja sen järjestivät VivekaHannaNenaVeera ja Laura
Kiitos kaikille, oli mukavaa tutustua ja toivottavasti näemme uudelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.